/

Targi Interzoo

Po raz kolejny Butcher's wystawia się na największych targach europejskich poświęconych kategorii pet care, które w tym roku odbyły się w Norynberdze.

Podczas targów zaprezentowano planowane nowości do kanału spożywczego oraz zoologicznego. To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów, dystrybutorów, właścicieli sklepów hodowców z całego świata, jak zawsze zaoowocowało wieloma kontaktami biznesowymi.


więcej informacji

Grażyna Leloch- Wilgat

Marketing Manager

grazynal@bpceu.com

Zwiń Rozwiń

Nowości dla malych pupili

Butcher's wprowadza nowe produkty dla psów i kotów w małych opakowaniach. Nowa linia dla kotów Delicious Dinners jest bogata w świeże mięso, nie zawiera sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku, barwników czy konserwantów.

Karma dla małych ras psów przypadnie do gustu szczególnie wybrednym podniebieniom najmniejszych pupili. Wysoka zawartość mięsa, brak zbóż czyni ją wyjątkowo pysznym i delikatnym posiłkiem, dbającym o wrażliwy żołądek pupila.

Wprowadzeniu towarzyszy wsparcie marketingowe - kampania online oraz outdoor.
Dostępne formaty: saszetki 100g, puszki 85g

Karma pojawi się w sprzedaży w kilkunastu krajach na świecie.

więcej informacji:

Grażyna Leloch - Wilgat

Marketing Manager-International

grazynal@bpceu.com

Butcher’s Pet Care Sp.z o.o.

Zwiń Rozwiń

Odświeżone opakowania karmy suchej

Butcher's wprowadza ulepszone receptury w opakowaniach karm dla psów 3kg oraz 10kg. nowy skład to między innymi wyższa zawartość mięsa, dodatek prebiotyków. Zmianie receptury towarzyszy także odświeżenie grafiki opakowań – oznacza to, że będą komunikować nowe benefity ale jednocześnie pozostaną zbliżone do poprzedniego układu graficznego.
BENEFITY:
•SKÓRA I SIERŚĆ - olej z łososia dla pięknej, błyszczącej sierści
•TRAWIENIE - zawiera cykorie, wspierająca zdrowe trawienie
•ODPORNOŚĆ- naturalne prebiotyki MOS (mannoligosacharydy), dla wsparcia układu odporościowego

Nie zawiera sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku.

Bez dodatku konserwantów.

Z witamina A dla zdrowych oczu.

 

Karmy są dostępne w sprzedaży od końca grudnia 2017

Zwiń Rozwiń

Serial Mój cały świat

1 czerwca ruszył mini serial pokazujący z przymrużeniem oka świat psów i kotów oraz nasze zachowania jako właścicieli. Serial to dziewięć odcinków emitowanych co tydzień na kanale YouTube Butcher’s Pet Care (http://bit.ly/2hiJtt4) , brytyjskiego producenta wysokiej jakości karmy dla psów i kotów.

To jedna z akcji związanych z  obchodzonym w tym roku 30 leciem firmy. Celem twórców jest podkreślenie jak ważne są relacje miedzy pupilem a rodziną oraz pokazanie jak wiele radosnych sytuacji zdarza się naszym pupilom gdy spędzamy czas razem.

Każdy odcinek, to minutowa miniscenka utrzymana w zabawnej konwencji, pokazująca świat głównego bohatera golden retrivera o imieniu „Astor”, z jego perspektywy. W kolejnych scenkach będą pojawiać się kot „Foszek” oraz psi koledzy „Astora”. Autorem scenariusza jest Maciej Kraszewski, współtwórca wielu polskich seriali, audycji radiowych oraz spektakli. Głosu Astorowi użyczył Piotr Grabowski, w roli kota Jacek Kawalec. Gościnnie głosami kolegów Astora w zostali Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga.

Dodatkowo każdy z odcinków skomentuje z kobiecego punktu widzenia, znana malarka, ilustratorka Marta Frej.

Oprócz emisji video oraz memów Marty Frej w social mediach, więcej atrakcyjnych informacji będzie publikowanych na dedykowanej podstronie dostępnej na www.butcherspetcare.pl, gdzie na widzów czekają m.in. zabawne informacje o bohaterach, oraz quizy z nagrodami. Więcej na YouTube Butcher’s Polska

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Butcher's Polska.

Więcej informacji udziela

Grażyna Leloch - Wilgat

Marketing Manager-International

grazynal@bpceu.com

Butcher’s Pet Care Sp.z o.o.

Zwiń Rozwiń

Targi Interzoo

Po raz kolejny Butcher's wystawia się na największych targach europejskich poświęconych kategorii pet care, które w tym roku odbyły się w Norynberdze.

Podczas targów zaprezentowano planowane nowości do kanału spożywczego oraz zoologicznego. To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów, dystrybutorów, właścicieli sklepów hodowców z całego świata, jak zawsze zaoowocowało wieloma kontaktami biznesowymi.


więcej informacji

Grażyna Leloch- Wilgat

Marketing Manager

grazynal@bpceu.com

Rozwiń Zwiń

Nowości dla malych pupili

Butcher's wprowadza nowe produkty dla psów i kotów w małych opakowaniach. Nowa linia dla kotów Delicious Dinners jest bogata w świeże mięso, nie zawiera sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku, barwników czy konserwantów.

Karma dla małych ras psów przypadnie do gustu szczególnie wybrednym podniebieniom najmniejszych pupili. Wysoka zawartość mięsa, brak zbóż czyni ją wyjątkowo pysznym i delikatnym posiłkiem, dbającym o wrażliwy żołądek pupila.

Wprowadzeniu towarzyszy wsparcie marketingowe - kampania online oraz outdoor.
Dostępne formaty: saszetki 100g, puszki 85g

Karma pojawi się w sprzedaży w kilkunastu krajach na świecie.

więcej informacji:

Grażyna Leloch - Wilgat

Marketing Manager-International

grazynal@bpceu.com

Butcher’s Pet Care Sp.z o.o.

Rozwiń Zwiń

Odświeżone opakowania karmy suchej

Butcher's wprowadza ulepszone receptury w opakowaniach karm dla psów 3kg oraz 10kg. nowy skład to między innymi wyższa zawartość mięsa, dodatek prebiotyków. Zmianie receptury towarzyszy także odświeżenie grafiki opakowań – oznacza to, że będą komunikować nowe benefity ale jednocześnie pozostaną zbliżone do poprzedniego układu graficznego.
BENEFITY:
•SKÓRA I SIERŚĆ - olej z łososia dla pięknej, błyszczącej sierści
•TRAWIENIE - zawiera cykorie, wspierająca zdrowe trawienie
•ODPORNOŚĆ- naturalne prebiotyki MOS (mannoligosacharydy), dla wsparcia układu odporościowego

Nie zawiera sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku.

Bez dodatku konserwantów.

Z witamina A dla zdrowych oczu.

 

Karmy są dostępne w sprzedaży od końca grudnia 2017

Rozwiń Zwiń

Serial Mój cały świat

1 czerwca ruszył mini serial pokazujący z przymrużeniem oka świat psów i kotów oraz nasze zachowania jako właścicieli. Serial to dziewięć odcinków emitowanych co tydzień na kanale YouTube Butcher’s Pet Care (http://bit.ly/2hiJtt4) , brytyjskiego producenta wysokiej jakości karmy dla psów i kotów.

To jedna z akcji związanych z  obchodzonym w tym roku 30 leciem firmy. Celem twórców jest podkreślenie jak ważne są relacje miedzy pupilem a rodziną oraz pokazanie jak wiele radosnych sytuacji zdarza się naszym pupilom gdy spędzamy czas razem.

Każdy odcinek, to minutowa miniscenka utrzymana w zabawnej konwencji, pokazująca świat głównego bohatera golden retrivera o imieniu „Astor”, z jego perspektywy. W kolejnych scenkach będą pojawiać się kot „Foszek” oraz psi koledzy „Astora”. Autorem scenariusza jest Maciej Kraszewski, współtwórca wielu polskich seriali, audycji radiowych oraz spektakli. Głosu Astorowi użyczył Piotr Grabowski, w roli kota Jacek Kawalec. Gościnnie głosami kolegów Astora w zostali Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga.

Dodatkowo każdy z odcinków skomentuje z kobiecego punktu widzenia, znana malarka, ilustratorka Marta Frej.

Oprócz emisji video oraz memów Marty Frej w social mediach, więcej atrakcyjnych informacji będzie publikowanych na dedykowanej podstronie dostępnej na www.butcherspetcare.pl, gdzie na widzów czekają m.in. zabawne informacje o bohaterach, oraz quizy z nagrodami. Więcej na YouTube Butcher’s Polska

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Butcher's Polska.

Więcej informacji udziela

Grażyna Leloch - Wilgat

Marketing Manager-International

grazynal@bpceu.com

Butcher’s Pet Care Sp.z o.o.

Rozwiń Zwiń
  Zobacz więcej